duminică, 14 februarie 2010

Iepuroaica gestanta

Femela Urias gri German - gestanta










16 comentarii:

foarte frumos. Ce varsta are?

Cum imi dau seama ca este gestanta inainte sasi iee parul de pe burta?

La 6 - 7 zile de la data cand a avut loc monta poate fi realizat controlul gestatiei, prin mutarea femelei in cusca masculului. In situatia in care iepuroaica refuza imperecherea, se constata ca este gestanta.

Buna,
am si eu o intrebare mai ciudata. Poate poti sa ma lamuresti. Am niste iepurasi si nu stiu ce sunt: fete sau baieti. Cum pot sa imi dau seama. Multumesc.
Viorel

Nu mi-ai spus ce varsta au. Daca sunt micuti, sub 1,5 luni, nu prea poti sa iti dai seama care sunt fetele si care sunt baietii. Dupa 1,5 - 2 luni, daca verifici unde trebuie iti vei da seama cu siguranta.

Au vreo 3 luni...i-am cautat si tot nu imi dau seama. Crezi ca exista vreo identificare dupa comportament?

Aaa, momentan sunt separati. Daca ii bag cate doi ...daca ar fi de acelasi sex cum s-ar comporta? dar daca ar fi de sexe diferite?

super tare sa va traiasca bafta

frumoasa iepuroica foarte

cate zile tine o iepuroaica??

sall imi poti spune cum se comporta o iepuroaica in ziua in care trebe sa fete?te rog ast rasp ms!

la ce luna poate fii date iepuroaicele la monta
?

sta mai mult intinsa si inspira si respira repede apoi se smulge , trebuie sa aiba apa si mancare in ziua incare fata si dupa aia

asi face cuibi (adik lasa puf si ia paie in gura)

Asa a facut si a mea azi si acuma la ora asta scoate niste maraituri ciudate.mi frica sa nu isi mananca puii.cred ca sunt hotii prin spatele grădinii si latura toti cainii.ce crezi?are 30 de zile .seamana exacte cu cea din poza.are 6 kg.sper sa am noroc.abea astept sa la duc dimineata sa vad de ce face asa.

Trimiteți un comentariu

Nu uitati, daca aveti sugestii, reclamatii sau completari nu ezitati sa scrieti pe rubrica de comentarii, de-asemenea daca intilniti pe rubrica de comentarii un user care are o problema si puteti sa-l ajutati, nu ezitati s-o faceti, numai asa putem face locul asta mai bun, ne vedem pe rubrica de comentarii !